Future Life

Future Life

Followers

Thursday 20 December 2012

..tAk nAk dustakan..

ayangg ! ku harap tawa nagisku ini benilai buatmu ! aku tak pernah akn mendustakan sebuah janji kita ! sebab aku trlalu sygkn kau ! aku tak boleh lupekn kau ! sebab dalam ramai2 ! kau yang terbaik buatku ! kau yang selalu buat aku bahagia ! aku tak pernah rasa ditinggalkan aku dipakai buang ! aku percaya terhadap kau ! jangn lah hilangkn kepercayaan ! aku terlalu sayangkan kau ! buat selamanyaa ! jujur aku TERLALU sayangkan hubungan ! sayangkan segalanye ! aku pernah berkata , walau bagaimana layanan kau terhadap aku ! aku tetap sayangkan kau ! aku tak akan lepaskan kau ! jika sikap aku kau tak suka ! aku minta maaf ! aku akan cuba ubah sikap yang engkau tidak suka itu ! aku syg kau sngt2 ! sumpahh ! AKU SAYANGKAN KAU ! ini luahan ape yang aku rase skgg ! aku btul2 sygkan kau !

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum
korang semua comel/kacak
tinggalkanlah komen sikit
(^_^)

HAI SEMUA , sYE harap korang boleh LIKE FANPAGE SAYE . tekan LIKE di bawah :)