Future Life

Future Life

Followers

Monday 6 February 2012

..akU bUkan YanG tErbAik..

ini suratan aku yang terakhir ! sebelum itu aku nak ucapkan terima kasih sebab kau sudi singah dlm hidup aku .. sudi bermesra dgn aku ! sudi untuk menerangi hidup aku ! aku pun sayangkan kau ! tapi sebab salah aku ,. kita bergaduhh .. maafkan aku seribu aku ! segala2nye telah musnah sebab salah aku ! mungkin kau akn terima aku semula .. tapi aku tak nak .. sebab aku mahu kau jumpe orang yang lebih baik dari aku ,, bukan pemarah seperti aku .. penyanyang ,, aku harap kau bahagia dgn orang baru .. kalo bolehh .. kau ingatlah aku .. aggap aku ni mcm sejarah hidup kau .. okee ! jage diri baik2 ! jgan nakal2 tau ! jage dia elok2 ! INGAT : JANGAN KITA SIA-SIAKAN ORANG YANG KITA SAYANG ! SEBAB NANTI KITA YANG AKAN MENYESAL BUAT SELAMANYE !

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum
korang semua comel/kacak
tinggalkanlah komen sikit
(^_^)

HAI SEMUA , sYE harap korang boleh LIKE FANPAGE SAYE . tekan LIKE di bawah :)