Future Life

Future Life

Followers

Thursday 9 February 2012

..bELajaR dArI kEsIlApAn..

sehari  suntuk kau tak mesej akupun ! smpai hati ! knpe kau sangup wt aku mcm ny ? aku skg ny emo sbb kau laa .. mood aku slalu tak baik .. marah2 , sedih 24jam ! knpe kau harus wt aku mcm ny ? mmg lah aku ny bukan yang terbaik buat kau ! tapi tolong lh fhm aku sma ! hargailah aku ! jngan pakai buang aku mcm tu jer ! aku ade hati .. ade perasaan ! jgan buat aku kecewa lg .. akuu bncii diri aku sndiri !!! TAPI sayang , jeritan ku itu just bergema dlm hati aku saje ! ini salahku .. kerana aku ini selalu berharap ! kenape aku msti berhrap ? sedangkan die tak pernah hargai ! smpai hti kau ! fine ! aku memang perlu belajar dari kesilapan sendiri ! aku tak perlu berharap ! aku betul-betul mahu belajar dari kesilapan .. terima kasihh ,,.. atas segalanye ! sudi terima aku singgah di hati kau ! thank k ! mungkin hbungan kite dh xde dh nant ,., tapi kenangan dlu semuanye mekar dlm hatiku ! skali lagi .. terima kasih ... ^_^

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum
korang semua comel/kacak
tinggalkanlah komen sikit
(^_^)

HAI SEMUA , sYE harap korang boleh LIKE FANPAGE SAYE . tekan LIKE di bawah :)