Future Life

Future Life

Followers

Tuesday 3 November 2015

Menjejak dunia yang Palsu

Sakit ! sakit aku sendiri yang cari, aku tak tahu apa sekarang aku ras,tiap hari hati aku gelisah . Tiap hari aku cari manusia mana yang dapat buat aku bahagia,sekarang aku jujur perlukan perhatian. Tapi bukan sampai tahap aku nak rosakkan kebahagiaan orang lain. Aku tak bermaksud begitu . Main dengan hati bukan bagai main dengan api . Bahkan lagi sakit jikalau bermain dengan hati ni. Macam macam dalam benak fikiran ni aku fikirkan. Semua buat aku kusut . Kehidupan aku sekarang berubah corak menjadi tidak sempurna. Allah maha adil. Tapi aku yang tak cuba mencari kebahagiaan tu .Aku dok merayu kat orang , padahal orang ade kebahgiaan sendiri. Aku mudah sayangkan orang sampai satu masa aku yang seronok sendiri. Balik hati aku yang terluka dan tersiksa. Hati kecil aku tiap masa menjerit, merayu dan meraih simpati orang sekeliling, TIADA! tiada siapa yang dengar jeritan hati lara ni. aku redha dengan ketentuan ilahi tapi aor mata tetap mengalir. 

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum
korang semua comel/kacak
tinggalkanlah komen sikit
(^_^)

HAI SEMUA , sYE harap korang boleh LIKE FANPAGE SAYE . tekan LIKE di bawah :)